31.10.2015

Halloween'owe podejście katolików.



Hejka kochani!
Niedawno organizowaliśmy w szkole Halloween, chociaż jesteśmy katolikami świetnie się bawiliśmy. Kiedy nadeszła lekcja religii, zaczęło się piekło. Nauczycielka nie była zachwycona, opowiadała nam, że przebierając, malując się pozwalamy duchom aby nas opętały. Rozumiem, że każdy ma swoje zdanie, natomiast moim zdaniem niektórzy przesadzają. Jest to święto pogańskie, lecz nie możemy zapomnieć, że również kiedyś byliśmy poganami. Zastanawiam się czy to wszystko jest przez dzień po Halloween a mianowicie Wszystkich Świętych. Czy jakby Halloween było w maju lub w innym miesiącu było by tak zakazane?



Jak na razie jestem pozytywnej myśli. Mam nadzieję, że z roku na rok Polska się zmieni i będzie to wspaniałe święto. Rok temu każdy odmawiał/zamykał drzwi, gdy tylko powiedziało się "Cukierek albo psikus". Dzisiaj zebrałam pełną reklamówkę słodyczy z przyjaciółmi... Nie zamierzam nic nie robić w Halloween!


A wy co o tym myślicie? Obchodzicie Halloween?

8 komentarzy:

  1. Też się spotkałam dzisiaj z sytuacją kiedy Mocher mówiłam nam że nie powinniśmy się przebierać ani malować bo to pogańskie święto. Ja mam takie zdanie:,, Stara babcia - stare nawyki" . Mnie cieszą dzieciaczki jakie chodzą po cukierki i zawsze otwieram im szeroko drzwi. Wolę żeby chodziły od domu do domu niż siedziały przed komputerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem tej myśli.. Łączmy się

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem po co nauczyciele tak mówią.. Przecież dla wielu to zwykła zabawa ;-;
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę halloween.W sumie przebrać bym się mogła i spędzić wieczór oglądając horrory, ale za chodzeniem po domach i wymuszaniu słodyczy czy tez pieniędzy nie jestem.Moim zdnaniem jest to trochę chamskie ubrudzić komuś dom, bo nic nie dał.Mi głupio by tak było. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę halloween. U nas w szkole chociaż nie byliśmy przebrani to ksiądz też musiał wpleść w lekcje motywy związane z halloween.
    Ogólnie post bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obchodzę Halloween ale lubię pobawić się makijażem właśnie w tym czasie :)
    Obserwuję :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem, byliśmy poganami, ale teraz nimi nie jesteśmy.
    kliknij :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.