09.10.2015

Zaczynamy przygodę !

Mam na imię Alicja i jestem dwunastoletnią dziewczyną z woj. kujawsko-pomorskiego.
Urodzoną 24.01.2003 r.
Jestem roztrzepaną, pozytywnie nastawioną na świat nastolatką. Właśnie w 08.10.2015 r. wkraczam w świat blogowania, chociaż nie ukrywam, że bloga już miałam, ale wiecie jest różnica między nowym blogiem, a starym. Z wiekiem człowiek zmienia się... oczywiście w moim przypadku na lepsze. :)

 "Myśl tylko o tym, co należy. Miej w głowie to, co robisz."

Interesuję się modą, fotografią oraz blogowaniem. Miłośniczka gier komputerowych. W wolnym czasie uprawiam sporty takie jak lekkoatletyka, jazda na rowerze. Blog jest moją odskocznią od życia codziennego. Tutaj będę się dzielić z wami moimi pomysłami.


Jeśli chcesz być na bieżąco z postami na moim blogu zaobserwuj mnie! :)


 








32 komentarze:

  1. Ojeju jaka chudziutka jesteś! Obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie i powodzenia!
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogoswerze! Na pewno jeszcze tu zajrzę ;))
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna! Powodzenia w prowadzeniu bloga, na 100% zostanę tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ty śliczna *.* życzę powodzenia

    Kaavva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś strasznie urocza!
    Hmm, jeśli nie będzie to blog modowy taki jak "wszystkie" to będę wpadać ^^
    Witamy w blogosferze!
    Mój blog:
    http://mojmalyswiatxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia moja droga!!! + śliczne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś miałam blogi,ale teraz też założyłam nowego i jest o wiele lepszy ! :)
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny początek, życzę powodzenia w blogowaniu! Obserwuję i miłoby mi było gdybyś również zaobserwowała;)
    Zapraszam, MAI BLOG♥ - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia dalszym prowadzeniu bloga :*
    Świetny pierwszy post :) I cudownie wyglądasz na zdjęciu *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No to powodzenia z nowym blogiem. ! Też niedawno zaczełam :D
    http://kamila-tomaszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również wróciłam do blogowania po ponad roku. Życzę powodzenia :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję ♥ Piękna jesteś dziewucho :D
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w blogowaniu! Śliczna z Ciebie dziewczyna! :)
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz super figurę *.*
    zapraszam do mnie, jeśli będziesz miała chwilę to poklikałabyś w linki w ostatnim poście? Z góry dziękuję :*
    http://maandy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczyna się bardzo fajnie :D
    Życzę powodzenia w blogowaniu!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)
    wpadaj na: www.nieobliczalna.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w blogowaniu! Bardzo podoba mi się wygląd bloga jak na sam początek wielkie WOW!
    Zapraszam w wolnych chwilach do siebie!
    zaplatanawchmurach.blogspot.com
    PS: Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w pisaniu bloga :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Już na początek jest cudownie! :* Obserwuję więc ^^
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno dasz sobie radę! Wytrwałości przede wszystkim i powodzenia, trzymam kciuki!
    Pozdrawiam! :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/10/30-all-you-need-is-love-romantic-style.html

    OdpowiedzUsuń
  24. życzę Ci powodzenia kochana! :) trzymam kciuki :) na dobry początek obserwuję! :) i będę Cię tutaj odwiedzać ;)
    piękny ten cytat! :)

    będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz, jeśli Ci się sposoba ;)
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno będę wpadać ;)
    Ale Ty jesteś śliczna *.*
    Powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcie :) i życzę Ci powodzenia w blogowaniu :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.